Vem är det som tar på mig?!

Jag och Matilda lyckas verkligen med allt. Hon och jag var i Örebro idag och försökte handla de sista julklapparna. Hon hittade nästan allt, jag där emot handlade bara till mig själv. Vart inte en enda julklapp, vart inte precis som jag hade tänkt mig, haha. Det jag köpte var en USA-tröja, vita knästrumpor och tre par trosor.
Innan vi skulle dra till bussen för att åka hem så vart jag självklart hungrig så jag skulle köpa en macka på pressbyrån, men tro på fan att vi missade bussen då! Vi trodde att vi skulle hinna men tydligen så hittar inte vi i Örebro så vi missade bussen. Haha, LYCKAT! Så vi fick vänta en timme till nästa buss. Missade maten här hemma och allt, attaaaans. Aja, roligt har jag haft iallafall! :D


Haha, och ignorera rubriken. Det var bara en grej i skolan. HAHA, gjorde min daaaaag !



Kommentarer
Postat av: matilda

haha kung vare, love u <3

2011-12-17 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0