10e Juli 2011

Var på Power Meet i fredags. Jag brukar annars bara åka dit över torsdagen med familjen, sen brukar dom ''vuxna'' vara kvar där när alla fylla sätter igång på fredagen & lördagen. Men denna gång så blev det inge Power Meet på torsdagen så jag fick hänga med på lördagen istället. Det trodde jag faktiskt inte!
Jag var beredd på att få se världens fylleslag men så blev det faktiskt inte. Jag såg bara en person som sprang runt näck, det var typ det enda. Så det finns inte så mycket att berätta om!


Sover hemma ikväll. Känner att jag behöver träna på trafikregler & skit. Ska skriva upp för AM-körkortet om några veckor. Vill absolut inte kugga !





Hööööööööööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0