110730 - Lördag

Klockan börjar närma sig tolv och jag sitter fortfarande här i stor tröja vid tvn. Har inte borstat tänderna eller någonting, känner att jag måste göra det. Morbror Janne kommer hit idag och firar mig efter tolv någon gång. Vill inte se ut såhär då, ingen trevlig syn..
Jag kunde sova inatt i alla fall, tror jag somnade före tolv till och med. Sedan gick jag upp vid nio idag.

På tal om att morbror kommer och firar mig idag. Jag fick en bok av Viola igår i present! Det var precis den boken jag letat efter. Det är första delen i House of night. Hade redan andra delen så nu kan jag äntligen börja läsa den serien.



Nu ska jag gå och klä mig och så innan morbror kommer.


__________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Maja

Ha en bra dag!

2011-07-30 @ 12:48:21
URL: http://ameera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0