110731 - Jävla teoriprovshelvete!

Men gud! I natt till och med drömde jag  om det där jävla teoriprovet!
Vet ni hur jävla jobbigt det var att kugga eller? Största anledningen är för att jag skulle ha fått kört moppe nu om jag hade klarat det. Tanken på att jag skulle kunna åka ner till Frövi NU och ta ut pengar utan att behöva fråga om skjuts stör-mig. Fyfan, klarar jag det inte nästa gång kommer jag bli sur som fan.


Nu har.. Gör inte om misstaget att skriva ut namnet. Nu har **** tagit tvn från mig, jag var bara inne och klädde på mig, och när jag kommer tillbaka var hela soffan upptagen. Så sitter i köket nu.

Kommentarer
Postat av: DANIELLA - photography & design

sv: jaa, den är så jääklans bra! Och saken blir ju bara bättre av att robert pattinson är så snygg i den filmen :)

2011-08-02 @ 14:17:59
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
Postat av: hanna

mahahaha men nathalie inte skulle då jag ? (a)

2011-08-02 @ 22:53:22
URL: http://hannategin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0