21a Juli 2011

Om fem minuter ska jag börja tänka på att snart dra ut till bussen. Har fixat mig och allt sånt där.
Kommer komma in till stan vid tio och ska inte vara vid tandläkaren förrän vid elva. Men antagligen är inte någonting öppet som vanligt. Om jag hinner efteråt så ska jag svänga förbi Bokia om jag orkar och hittar, haha! Har köpt en bok som är andra boken i en serie så jag måste köpa första innan jag kan börja läsa dom.


Ikväll blir det biotime! Var aslängesen jag gick på bio. Sist tror jag att jag såg Farsan om jag inte minns helt fel. Fätt bra film ju! Ikväll blir det Harry potter! Alla har typ varit som tokiga när det var premiär men ärligt talat skulle jag nog inte orka kolla när det skulle vara premiär. Så det blir ikväll istället! :D




Har shorts så mig så jag måste springa ut och kolla om det är kallt. Vill inte gå och frysa sen liksom.. PUSSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0