hade typ bara lust att göra ett inlägg

Ibland är det fan skönt att sova hemma själv ! Förutom när det är mörkt ute & så då.. Är extremt mörkrädd ibland alltså!

Andra natten jag sover hemma själv. Orkar verkligen inte följa med ut till stugan längre. Sov där hela förra veckan vilket var så jävla najs så det finns inte ! Har varit riktigt skönt där ute. Men nu denna vecka visste jag att det inte alls skulle vara lika skönt där ute & jag visste att det skulle finnas folk som tjatar hål i öronen på mig. Så för mitt eget bästa så stannar jag hemma. Orkar inte med allt prat just nu när det varit ''tyst'' i en vecka. Det är jävligt sorgligt om jag får säga det själv. Egentligen ska jag väl kunna vara ute vid stugan utan att störa mig på saker hela tiden. Men så är det nu, ingenting jag kan göra åt.

Så nu är jag istället hemma själv vilket är väldigt skönt det med! Har varit med Matilda de två senaste dagarna, båda gångerna stack vi till prästryggen och badade. Tror vi ska va imorgon &så, fiiiiiiiint! ;)



 
11-07-12 01:46
Trackback


RSS 2.0