Powerwalk

Fyfan.

Att få ta en lång kall dusch var välbehövligt efter den där rundan kan jag säga. Oh man! Trodde jag skulle dö där ett tag.
Först så körde jag lite powerwalk hela grusvägen, hatar när folk ser mig springa. När jag kommit ut på den asfalterade vägen så sprang jag en liten bit. Sprang inte så himla mycket den här rundan, får håll på en gång. Någon som vet när och hur jag ska springa utan att få håll? Fett jobbigt att få ont på en gång.
När jag hade kommit tillbaka så sprang jag runt lite på gräsmattan och gjorde en massa saker. Tillslut svettades jag asmycket. Kändes skönt på sätt och vis för då vet jag att jag i alla fall har gjort någonting.

Nu känner jag mig i alla fall fräsch igen och tänkte ta och lägga mig framför tvn eller så ett tag och käka banan.

__________________________________________________________________


Bilden togs för snart ett år sedan då jag var ute på en powerwalk med Misty. Tog det inte lika seriöst då, märker jag.. Hehe.



11-07-26 21:16
Trackback


RSS 2.0