Städa, plugga, träna

Känns som att jag har haft fullt upp idag.
Fast det har jag inte, har suttit vid datorn en hel del idag också, men för det mesta har jag tränat bara. Har varit uppe en sväng (på två timmar) och pluggat med Christina. Vi gick igenom hela boken med frågor så det blev lite repetition. Imorgon ska vi gå igenom frågorna på datorn så jag verkligen förstår dom och inte bara kan svaret. Även fast jag fyller måste jag träna stenhårt.

Har varit ute på en runda idag också. Sprang lite längre än igår, vart helt genomsvett alltså. Har varit i duschen så nu sitter jag i handduk. Vet inte vad jag ska göra, skulle faktiskt kunna gå och lägga mig nu när jag har vänt tillbaka dygnet men tror det blir tvn ett tag först.

Om detta blir det sista inlägget så får jag väl säga godnatt och hoppas på väldigt bra väder imorgon! Kommer säkert spöregna, bara för att jag fyller, hehe.


Svettig och ful..


Ren och fin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0