Tror att alla redan vet att det är den 20e Juli 2011 idag..

Tror inte jag gjorde tillräckligt med tidinställda inlägg medan jag var borta.

Hey föresten! :)

Varit ute på stugan de 2 närmaste nätterna, tror jag..?
Igår kväll har varit så härlig så vet inte vad. Låg på bryggan och läste på kvällen då det var vindstilla. Tror jag läste i två timmar, ungefär 80 sidor kanske. Riktigt härligt! Idag var det tyvärr lite värre väder så jag kunde inte ligga där och läsa.

Jag sover hemma inatt för jag måste upp tidigt imorgon för att duscha och sedan ta bussen in till stan. Måste till tandläkaren för en bit av tandställningen har lossnat så tandläkaren måste limma dit det igen. Sedan åker jag hem ett tag, fixar mig och så sen drar jag och Veåla in till Örebro igen för att gå på bio. Can you evah guess vilken film vi ska se på? :D


Boken jag läser för tillfället, super bra bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0