yeaäh

_________________________________________________________________________________________________

Ey fyfan vad tråkigt jag har.
Först skulle Mätilda ha kommit hit men hon hade ingen skjuts. Tråkigt ju! :(
Har precis kollat på två avsnitt av Jersey Shore också. Fyfan, den där bruden Angelina är störd så det skriker om det. Skulle aldrig klara av att vara i samma hus som henne i ett dygn, skulle bryta ihop.

Tänkte först kolla på Rädda Willy 1, men jag har sett den en gång och minns hur jävla mycket jag grät till den filmen. Det var något otroligt. Förutom Remember me så var det den film jag gråtit mest till. Så jag känner att jag verkligen inte orkar gråta någonting just nu, får bli en annan dag!


Får se om det blir några mer inlägg ikväll. Funderar på att dygna, men tycker det är slöseri då när jag bara kommer vara trött dagen efter. Det är inge kul.

__________________________________________________________________________________________________________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0