3:10 to Yuma


[Klicka här för att komma till trailern.]

När Wade, den hänsynslöse, blir tillfångatagen utfästs en belöning till den som kan eskortera honom till tåget 3:10 to Yuma där han ska ställas inför rätta. Den fattige ranchägaren Dan Evans åtar sig den riskfyllda uppgiften, för att med hjälp av pengarna kunna rädda sina ägor från att lösas in av banken. Med Wades mannar hack i häl påbörjar Evans den farliga resan mot rättvisan.

Skådespelare: Russell Crowe, Christian Bale, Logan Lerman, Dallas Roberts, Ben Foster, Peter Fonda, Vinessa Shaw, Alan Tudyk


Jag gillade den här filmen. Brukar inte alls kolla på westernfilmer, om jag kan kallade detta för en sån?
Den var spännande från början till slut och det hända alltid saker i den.

Anledningen till att jag ens kollade på filmen är för att jag och Matilda vann den igår på tipspromenaden så jag kollade på den först sen ska Matilda kolla på den. Vi får väl se om det blir bråk sen om vem som ska ha den. Den var riktigt bra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0