Bara för att..

SKULLE DU HELST... ?
1: pierca dig i tungan eller i läppen? Har i läppen så det får väl bli tungan.
2: vara seriös eller oseriös? Vet inte, älskar att vara oseriös men det kan bli för mycket..
3: dricka grön eller röd mjölk? Grön, röd smakar gammal!
4: brinna upp eller drunkna? Omg.. Drunkna skulle jag tro.

SVARA ÄRLIGT!
1: Tycker du om någon nu? Haha, verkligen inte! ;)
2: Vem? -
3: Har du skolkat? Har varit nära på fittengelskan, men har aldrig hänt. ;)
4: Varmt eller kallt? Varmt..?
5: Soligt eller regn? Sol för fan!
6: Fanta eller cola? Cola är äckligt som fan!
7: Är du nyttig av dig? Ibland kan jag få kickar, men annars är jag riktigt onyttig! ;)

OM MIG
1: Namn? Nathalie
2: Vad heter dina föräldrar? De ni! ;)
3: Vart bor du? Typ utanför Örebro
4: Hur många barn vill du ha? Max två, aldrig mer.
5: Vill du gifta dig? Kanske, vill men ändå inte.
6: Favoritårstid? Ehm, sommaren så klart?
7: Humör just nu? Trött som faen!
8: Sugen på just nu? Nej, duscha kanske..?

HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA...
1: pussat någon? Räknas hundarna?
2: sjungit? Jag sjunger alltid så..
3: blivit kramad? Det kommer jag inte ihåg.. :o
4: blivit kysst? Najh.
5: känt dig fånig? Det gör jag jämt ;)
6: saknat någon? Nä, det tror jag inte.
7: dansat galet? Haha, nej!
8: klippt håret? Nä, men skulle snart behövas..
9: gråtit? Bara några tårar, inte så farligt.
10: pluggat? Aldrig!

GREJER
1: Har du blivit jagad av polisen någon gång? Nej ;)
2: Har du en hund? Yes !
3. Sover helst med ngn elr ensam? Med någon
4: Tror du på spöken? Yes ;)
5: Är du mörkrädd? Ah, fyfan!
6.blev du nöjd med skolfotot? Faktiskt :s
7. vad vill du just nu ? Lägga mig framför tvn

Kommentarer
Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

Nja.. tycker han var rätt snygg på den där ;)

2011-06-20 @ 10:09:31
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

ja, jag var fett seriös. för första ången ser de lite manliga ut:)

2011-06-20 @ 11:41:34
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Maja

Gillar såna listor :D

2011-06-20 @ 16:36:23
URL: http://ameera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0