Blir mycket diss..



- Tandläkare
Jag gillar inte tandläkare för dem är absolut ingenting att lita på. De kan säga en sak men ändrar sig en massa.
Tandläkarna som finns här är hur dåliga som helst. De kan inte göra någonting rätt. Förut skulle dem kolla mina tänder och då ville dem ta ur tandställningen som är i gommen på mig. Tror dem på riktigt att dem kan göra det?
De kan seriöst inte ha någon utbildning.

- Folk som säger åt mig vad jag ska göra.
Det stör jag mig på så otroligt mycket. Om vi kör någonting i skolan som vissa andra tar på liv & död så ska dem självklart säga till mig när jag ska springa, vart jag ska vara and so on. Det vart likadant idag på flaggan så det slutade med att jag inte var med alls på de två sista matcherna. Om de klagar på mig kan dem lika gärna köra själva.


Kommentarer
Postat av: sara

sv; på fredag :)

2011-06-08 @ 19:04:55
URL: http://ssaralu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0