En sak i alla fall Matilda visste om mig

Jag är en riktigt dålig förlorare.
Eller det beror helt på vem jag förlorar mot. Förut spelade jag kubb med Matilda & tänkte att jag kunde vinna över henne. Hallå, hur bra kunde hon vara liksom? ;) Men efter några minuter hade Matilda fått ner typ fyra av mina & jag ingen av hennes. Gissa vem som blev sur då? & gissa vem som blev sur bara för att jag blev sur då? Haha!
Fast tillslut så fick jag faktiskt ner en av hennes & då sken jag som en sol igen! Det slutade med att hon slog ner kungen och jag vann ändå. Där var jag sur i onödan, vad onödigt.

Sen vart jag lite sur igår också när jag spelade tribello med mamma & pappa. De har spelat det spelet flera gånger och jag bara några gånger. När vi hade spelat färdigt låg jag på -7, mamma på plussidan & pappa typ -2 eller någonting. Efter det frågade mamma om vi skulle köra en gång till men då hade jag redan hunnit blivit så lack så jag ville inte köra igen.

Jodå, jag erkänner. Jag är en väldigt dålig förlorare, så det bästa är att låta mig vinna, hehe. ;)


[Google]

11-06-15 21:00
Trackback


RSS 2.0