För mycket godis..

Asså, ni ska bara veta hur mycket sämre jag mår när jag äter en massa skit. Jag är väldigt smal och har alltid varit det, förut kunde jag inte ens gå upp i vikt knappt men nu kan jag det. Men jag äter som en jävla man typ! I alla fall när det gäller skitmat, och varje gång jag äter mycket sånt mår jag dåligt av det. Ändå så fortsätter jag äta. Det behöver inte vara mycket jag äter egentligen, men jag tycker det. Jobbigt as hell. :(

Nej fan, efter sommarlovet är det jag som slutar med godis på vardagen!


Haha, oj vilken bild valde jag egentligen? När jag valde bilden skulle vinnaren precis presenteras i Big Brother så vart stressad..

SIMON ÄR EN FETT JÄVLA VÄRDIG VINNARE !!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto&Musik



sv: tack så mycket :)

japps, de har jag!

2011-06-05 @ 23:07:36
URL: http://pladdermf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0