Monday Morning

Fast det är inte precis morgon för mig längre då jag vaknade vid nio. Fett drygt att vakna tidigt men ändå skönt att jag kan somna snabbt ikväll. Tror jag gick och lade mig två igår och försökte sova vid tre. Någonting säger mig att jag redan första veckan på sommarlovet har vänt på dygnet helt. Det är så drygt när jag sover på dagen och är uppe väldigt länge på nätterna. Det är roligt till en början men sen blir det bara jobbigt. Inte går det att vända tillbaka på det heller, haha.

Planer inför dagen.

Fixa bra kläder tills imorgon då vi säkert kommer ha vattenkrig på klassens dag.

♣ Åka till mormor och bada i poolen.

♣ Leta fram ett par bra skor till skolavslutningsklänningen.

♣ Lägga in låtar på andra mobilen som jag sedan kan skicka över till den jag har nu.


Det var väl egentligen ingenting speciellt jag måste göra idag. Blir massa chill !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0