Only one fucking day left !

När avslutningen äntligen var slut så stack vi och fikade vid skolan.
Det enda jag gick och sa/klagade på var att jag också vill sluta nian nu. De verkade ha det så himla kul! Så har jag själv ett helt år kvar. Fullt med nationella prov och skit. Tror ni jag längtar eller? ;)

Efter vi fikat så stack vi och käkade pizza på Picasso med Marie & Kent. Sen tjocka som vi var stack vi hem till Marie & Kent & käkade lite jordgubbar. Där satt vi ett bra tag så tillslut sa jag att jag ville hem för jag var trött som ett jävla as. Nu när jag väl kommit hem är jag inte lika trött och vill heller inte gå och lägga mig.

Imorgon så är det inte direkt någonting speciellt i skolan så det gör nog ingenting om jag är lite trött. Ska ändå hem några timmar senare så kan väl lägga mig då. ;)
Eller jag ska förresten ut på sjön och sova där imorgon natt. Jag har ärligt talat ingen lust alls att åka ut till stugan. Det blir så tråkigt till slut. Men antar att det blir bättre när jag kommer ut. & vi ska ''fira'' att vi slutat skolan så jag tror att mormor, morfar, farmor & farfar kommer ut. Så det blir kul det ! :)


Höhö, såg att det fanns 60-tal på den sidan där jag redigerar mina bilder. Var tvungen att prova! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0