Paaaaaaus

Det jag hållit på med idag är att jag har försökt komma på en dans. Säger inte varför. Men det är i alla fall breakdance, men det kunde ni väl listat ut..? ;)

Efter det tog jag en 4 timmars lång paus & hjälpte pappa en massa där ute. Först var det roligt men sen vart det bara jobbigt. Nu fick jag äntligen gå!


Nej men nu ska jag väl ta & äta eller något. Emma & den-som-inte-får-nämnas-i-min-blogg var tydligen & åt hos mormor, det visste inte jag. Så jag har inte ätit någonting idag. Hungrig som fan!


Men vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 09:53:17
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0