Sommar

Fanns typ ingen jävla bild som var bloggbar.

Asså nu vill jag fan att det ska hända lite saker. Eller jag hoppas på det i alla fall. Vem pallar sitta hemma hela tiden? Nu vill jag ut och träffa folk eller något. Får hoppas att det finns lite sociala människor ute på sunkiga Frövi. Fast det är inte säkert att jag sticker ut dit ändå, får se hur jag gör och om jag orkar. Sista kvällen innan skolan börjar igen, fast sen är det fucking sommarlov! Som jag har längtat! Den här sommaren kommer bli galet rolig, känner det på mig!


[Juli 2010]


[Juni 2010] Blev i fel ordning men what ever.


Åh, kolla mitt hår! Saknar det fett mycket! Längre in i sommarenv så åker mitt hår, fast inte helt dårå.

Kommentarer
Postat av: matilda

säg som de är nathis, du ska bli flintis...

2011-06-05 @ 19:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0