Vad fan är det för dag idag?

Tänkte skriva ex. Måndagens outfit som rubrik. Det går inte nu när jag inte vet vad det är för dag idag. Ni ser, bara efter en vecka är jag helt snurrig typ. Fast det är nog inte bara jag som är när det är sommarlooooov. ;)





Förlåt för de svarta rutorna. Jag har lite fotfobi vissa stunder så var verkligen tvungen att täcka över mina fötter. Bilder där uppe där emot bjuder jag på.

Jag vet att vissa tänker att hårsnoddar på byxorna är sååå 2009 & tycker att jag är wannabe eller någonting sånt nu. Men wtf? Passade liksom in där så fick bli så.

Ingen märkvärdig outfit precis. Orkar inte klä upp mig varenda dag som vissa andra när man ändå bara är hemma eller i Frövi. Orka? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0