28e Mars 2011

Tjena bloggen! Har precis kommit hem från skolan som för övrigt har gått väldigt fort. Bloggade ingenting imorse för att jag var så jävla trött och snoozade till kvart i sju, så jag hann inte.

Istället för att ha Fysik på måndagar så har vi börjat haft Teknik, vi hade första lektionen idag. Tro mig, Måndagar kommer vara den värsta dagen pga Teknik, usch vad svårt och tråkigt det verkar! Eftersom att jag fick IG på provet om Elektricitet i Fysiken och vi ska göra en ficklampa nu så vet jag inte alls hur detta kommer sluta..
Men men, går väl som det går.

Ska nog äta någonting nu, har kvar spaghetti och köttfärssås från igår så jag tror att jag värmer på det och kollar på OTH. Låter härligt va? :)


Åh, jag vill ha sommar nu så vi kan åka ut med båt till sommarstugan som vi köpte för inte alls längesen! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0