Breakdance 4 life, hoppas jag?

Jag stör mig på en sak väldigt mycket. När vi värmer upp på träningen så brukar vi köra lite toprock tror jag det heter. Och jag suger verkligen på det så varje gång vi ska gå igenom alla olika så är det alltid ett par speciella som jag inte klarar av, så jag brukar bara stå där och se dum ut, lite jobbigt var det ja! Atro säger att jag får försöka lära mig dom och hänga med, men det går inte att lära sig dem. Jag försöker lära mig här hemma, men då kommer jag fan inte ihåg hur man gör dem, och ska jag försöka hänga med där så hinner jag inte innan dem redan gjort alla steg. Fett jobbigt.

Skulle kunna lära mig dem på någon friträning, men jag går aldrig på dem. En anledning är för att jag inte vet egentligen vad jag ska göra, det är inte alls samma sak som ett vanligt träningspass om jag förstår det rätt. Utan där får man träna på det som man ligger efter i eller så, så vad ska jag göra? Ligger ju liksom efter i allting, suuuuurt som fan. Vet inte alls hur jag ska göra, damn it! Det är en anledning till att det är jobbigt att det bara är två bbrudar med, jag och en till yngre tjej, känner sig lite utstött typ. Aja, har som sagt inte alls gått länge, får försöka hänga med någon annan gång.

Någonting som också är jävligt jobbigt är youtube, man tror liksom att man ska kunna hitta en massa steg där, men man hittar seriöst inte ett skit, det är bara samma saker hela tiden! Och ska man försöka hitta typ Salsa step, och dem där, nej då kommer det en jävla massa personer som dansar salsa istället. Skrattretande, därför, hatar jag youtube lite.


Sweeeeet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0