Hårsnack

Hur kort jag än klipper och vad jag än gör så är mitt hår fortfarande så otroligt jobbigt! Luggen ska alltid ''dela'' sig så att det är en massa mellanrum mellan vara klump av hår typ, spelar ingen roll om jag duschat eller inte. Går inte att göra ett skit med håret, det bara hänger liksom.

Men nu har jag bestämt som så att jag ska låta min sidecut växa ut (kommer sakna den! ;<) <- hur jag än gör blir det en smilis..
Aja, sen efter det så ska jag klippa upp håret riktigt mycket, sedan så ska jag ha väldigt kort där bak, ungefär som mamma för dem som vet och sedan ska jag ha lång lugg och så. Vet inte alls hur det kommer se ut, men mamma kom med den idén så jag tänkte prova, är det så att det är jättefult så är det bara att jag drar av håret på ena sidan igen! :)


För er som känner mig vet hur mycket jag hatar mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0