Makaroner är världens lättaste att göra

Men ÅH vad drygt! Har varit hos mormor hela dagen, tills nu. Och så kommer jag på, eller kommer på och kommer på. Mamma hade sagt att jag kunde röja undan här hemma, sen så måste jag duscha också. Sen så måste jag ställa mig och koka makaroner som.. ska ha i matlåda tills imorgon. Förlåt, men jag trodde att man hade hemkunskap i skolan för att lära sig laga mat så att ingen annan slipper göra det! Fast makaroner är så lätt så det behöver man inte lära sig i skolan. Gash..

Nu ska jag städa undan, göra makaroner och sedan duscha, får se vilka läxor jag hinner göra idag, antagligen inga för att jag måste stå och göra mat istället. Aja, shit the same.

Ni får ha en bra och matlagningsfri kväll, höres! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0