Massa klagande

Ah, jag klagade väldigt mycket i det förra inlägget. Men då vet ni lite mer om mig, att jag JÄMT klagar! ;)
Ogillar ni det, bör ni ej läsa detta inlägg..

Död åt snö!! Tro mig, är det jättemycket snö imorgon så tänker jag inte gå till skolan, är ändå förkyld så då skyller jag på det, hatar snö så otroligt mycket!

Är det bara på våran skola som vi har världens sämsta lärare? Särskilt HK läraren, nu vill inte jag snacka nå skit men blir så otroligt trött! Någonting jag verkligen hatar är när vi går på övertid, att vi inte får sluta när vi egentligen gör det. Och särskilt innan lunchen då vi bara har 40 minuter också. Så vi stod vid HKn och väntade på att få gå, klockan var över tio i då vi skulle sluta. Men maggot, hon bara stod där och klagade på oss, hela jävla tiden! Sen så sa Lisa att hon var tvungen att gå för från TIO I och efter så var hon ledig, så visst fan har hon rätt att gå då? För hon skulle till Sälen så hon fick ledigt. Men inte fan fick hon gå för Maggot inte! Jävla fittkärring, jag skulle ha gått där ifrån, var nära att jag tänkte göra det nu, för jag vill ha min rast, eftersom att vi inte har en enda jävla rast som är längre än en timme. Men jag vill inte riskera att få IG, så bäst att vara snäll, svårt?! Nej usch, hon borde gå i pension snart, hur gammal är hon? 68? Nä, hon borde fan vara äldre. Nej usch, den kärringen går mig på nerverna..


Så där, nu har jag klagat färdigt för ikväll! Nu ska jag läsa, ha det fint! :)

Kommentarer
Postat av: ModeFreAcatiOn' A.K.A Dennis

KlagarN

2011-03-31 @ 21:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0