När jag hör din röst

På tretton dagar, har jag läst ut boken När jag hör din röst. Trodde inte att jag skulle läsa ut den så fort, eller egentligen trodde jag det. När man väl kommit in i en Stephenie Meyer bok så är man fast.

Det var 449 sidor i denna bok, och jag läste ut den på 13 dagar. I genomsnitt så har jag läst 34 sidor varje dag. Inte alls mycket om man tänker efter. Men för mig har det varit som så att när jag väl läst kan det ha varit minst två kapitel varje dag, så då kan man räkna ut att jag inte läst precis varje dag under dessa 13 dagar.

Den första boken, Om jag kunde drömma lånade jag på biblioteket för ett tag sedan, har inte lämnat tillbaka den än, hehe. Sedan så köpte jag den andra boken, den jag läste ut nu. Istället för att låna den tredje ska jag istället köpa den, vem orkar hålla en massa tider om när man ska lämna tillbaka boken liksom? Sedan ska jag ta och köpa den första också, men just nu är jag rätt så pank.


Om jag orkar skriver jag lite mer detaljerat om vad jag tycker om boken imorgon. Nu hade jag tänkt att se avsnittet från BB som visades igår, orkar inte vara uppe och kolla.

Detta blir kanske det sista inlägget, puss och godnatt!


Sådär blir det varje gång jag säger till Matilda att hon bara måste läsa Twilightböckerna! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0