No breakdance today

Aha, det blir ingen breakdance idag. De sa ju att dem skulle höra av sig om han blev frisk, men dem har inte hört av sig än. Det stod att receptionen inte är öppen heller förrän vid två, och jag börjar kvart över. Då är det helt omöjligt att få tag på dem, och om dem nu skulle höra av sig till oss är det ändå försent. Det där tycker jag dem kunde ha fixat lite bättre faktiskt. Det är inte mitt fel om det faktiskt är dans idag.

Istället så har jag suttit och rensat lite filmer på mitt rum och lillebrors rum, vi har så otroligt mycket filmer. Har stoppat undan en icapåse med filmer. Tittar aldrig på vanliga dvdfilmer längre, blir mest att jag kollar på filmer jag har på datorn. Oupsi, bad girl!

Vad snabbt tiden har gått idag! Satt vid datorn och typ kollade runt bara, då var klockan 11. Nästa gång jag kollade på klockan var hon tio över, så snabbt?!


Nu blir det väl att fortsätta rensa lite filmer, har en massa filmer som saknar fodral och så. Ha en finfin dag! ♥


Kommentarer
Postat av: Ina

Ja det kan jag göra! Skriv hur du vill ha den och lite sånt, gör tyvärr inte saker i menyn utan bara header och bakgrund :)

2011-03-20 @ 13:20:45
URL: http://ponyryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0