Skumt..

Nu är jag ren och fin igen! Efter att jag kom ut ur duschen så såg jag att det lös i stallet, så jag smsade mormor och morfar och frågade om dem visste vem det var som var där. De visste inte, så mormor kom hit, ifall att det var någon som stuckit in dit. Det var första gången på väldigt länge som jag var ute i stallet. Det var ingen där, antagligen var det Emma som gått in dit men glömt att släcka, men läskigt ändå! Aja, för mig var det inga svårigheter att gå ut i stallet, det som hänt har hänt liksom.

Nu ska jag kolla ifatt alla BBavsnitt, dum som Hanna var så berättade hon för dem andra att en viss Martin legat med en viss tjej som är så jävla fejk. Men aja, kommer ju ändå få reda på det i ett avsnitt så att! :)
Sedan ska jag nog ta någonting att äta, de andra är på ishockey, det är bara jag Emma och.. som är hemma.

Pusssssch!


Ingen idé att jag köper saker till mig själv när jag själv inte får ha de! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0