Breaking

En kort sammanfattning om söndagen.
Vad ska jag säga egentligen? Brunnsparken äger! Det nya stället där avslutningarna suger fett med getballe. Scenen var jätteliten och jättelåg, var inte alls lika kul där. Typ nervös för ingenting?
Men kul var det väl lite kanske, eller jag vet inte, det var inte tråkigt i alla fall.
Längtar fan tills nästa termin, måste kämpa på då känner jag. Typ ta det lite mer seriöst än vad jag gjorde nu och gå på friträningarna och allt. Men det sämsta med det är ju att jag pratar FORTFARANDE inte med någon där. Men varför gör jag inte det? Det är väl ändå ingen som kan dömma mig nu? De känner inte mig. Så ändring får det väl bli! ;)

Drar ut på sjön igen och sover där, hörs! (h)


Du är inte så jävla snygg, när jag tänker efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0