Drömmar och sånt skit

Idag gäller det! Känns som jag har massa att göra idag, måste packa väskan och allt. Sitter och funderar lite på vad jag ska äta där borta, hade inte tänkt att köpa något där, tar väl bara med mig något litet, om vi har eller så får jag köpa. Får se!
Sen ska jag plocka fram kläderna, fixa hår och smink.

Inatt så drömde jag lite om uppvisningen också.
Alla i min klass var fast i något stort förråd, som man kanske har till stora affärer, fabriker typ. Vi var tvungna att vara kvar där, annars skulle det inte bli kul för oss. Men alla försökte rymma hela-tiden! En gång lyckades jag med Hanna tror jag att det var, vi sprang där ute och det kom en massa soldater och skulle skjuta på oss. Jag vart så klart jätterädd! Jag försökte öppna ögonen i drömmen för jag visste hur ont det gjorde att bli skjuten i drömmar, men jag vaknade aldrig. Istället sprang jag tillbaka in till förrådet.
En annan gång så rymde någon annan, då kom farfar som jobbade där och skulle sticka in en spruta i ett ben på alla oss, alla skrek när dom fick sprutan. Jag hann gömma mig som tur var.
Sen så lyckades alla rymma, så vi sprang runt runt för att inte bli tagna, rätt som det var så var vi tillbaka på samma ställe igen, det hände flera gånger att vi sprang, och var tillbaka på samma ställe. Då sa Evelin ''Men vi måste ju vara här så att vi kan ta kurser i textilslöjd! (I)''. Jag sa ''Men jag har ju dansuppvisning imorgon, kan jag få skjuta upp lektionerna?'' Självklart fick jag det.

Sen vaknade jag! Fattar inte hur jag kan drömma såna konstiga drömmar hela tiden. Haha! En gång i drömmen så skulle en annan tjej i klassen försöka rymma, det gillade inte jag så jag bah; ''Hoppas hon DÖR!'' Är det någon jag inte gillar irl heller då? ;)

Ska äta nu, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0