Drygt

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att det blev helg!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Låg precis som jag gör nu i soffan och kollar på Eurovison, haha.

Det sista du sa högt: Sa? Jag sjöng till Eric Saades låt!

Det senaste någon sa till dig: Blir samma här, sa? Det var någon som sjöng, jättefint..

Vad har du druckit idag:Hallonsoda! :)

Vad var det senaste du åt: Ugnsbakade chips.

Vad var det senaste du köpte: Har inte köpt någonting på länge, duktigt va?

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun trä dörr... Tror jag?

Vad är det för väder hos dig nu: Ser inte, så mörkt.

Godaste glassmaken: Jag älskar och har alltid älskat Sandwish!

Sover du tungt: Har jag inte tänkt på, men inte så otroligt tungt tror jag.

Drömmer du mardrömmar: Händer väl, men det är inga extrema mardrömmar.

Favoritklädsel: Jeansshorts, knästrumpor, slapp tröja och solbrillor. Inte för att jag haft på mig det så ofta förut, men jävligt snyggt!

Favoritlåt just nu: Har ingen favorit, men får väl bli Fest i hela huset

Vad ser du om du tittar till höger: En mullvad ''höll jag på att säga''. Men nej, armstödet på soffan.

Vad gör dig glad just nu: Inget speciellt tror jag. Att det nästan är sommar!

Vad ska du göra härnäst: Fixa så att jag kan ha smilisar i mina blogginlägg, sjukt irriterande när det bara blir en '':)''

Höger eller vänsterhänt: Vänsterhänt självklart? De äger, döh.

Humör just nu: Trött som ett as, annars är väl humöret ganska neutralt. Kan man säga så?

Favoritgodis: Just nu ingenting, är för mätt för att tänka på godis.

Kläder just nu: Haremsbrallor, rastatröja

Sommarplaner: Massa bad med Matilda ute vid stugan, i abborstjärn och i mormors pool. Och självklart en massa mer!

Hur många kuddar sover du med: 2 stycken.

Spelar du något instrument: Spelade trummor i ett band förut i skolan. Men slutade när det började kosta pengar och läraren ändå var borta hela jävla tiden.

Morgon eller nattmänniska: Fattar inte, är både trött på morgonen och på natten? o.O

Vad är viktigast för dig: Vet inte riktigt, att dem nära mår bra kanske.

Är du kittlig: Under armarna, men ändå ingen som brukar kittlas där som tur är! ;)

Snarkar du: Inte vad jag själv vet, men andra brukar säga att jag gör det :$

Stjärntecken: Lejon, för dem äger ju.

Äckligaste insekten: Spindel, här om dagen såg jag en stor jävla spindel med unger precis i baken, den blev mosad på en gång..

Längtar du mest efter just nu: Sommaren

Vad gjorde du kl 08 imorse: Då sov jag ska ni veta, och det kommer jag göra imorgon vid 08 också!


Ph: Julen 08 har jag för mig.
 
11-05-14 22:35
Trackback


RSS 2.0