Håller på att dö här

Det är ett under att jag inte slocknade i soffan alltså. Skulle ha börjat träna på biologin men läste bara de första meningarna sen orkade jag inte. Inte bra alltså, inte bra. Får ta med mig mappen till skolan imorgon och träna på H-tiden.
Den här gången hoppas jag faktiskt att läraren kollar på allt jag skrivit. Fick värsta orättvisa betyget på förra provet i biologi, jag kände att jag inte fick med allt som jag kunde och skrev därför lite mer. Han kollade inte ens på det och satte bara betyg på det andra jag skrivit, det fick jag G på. När jag försökte visa läraren att jag hade skrivit mer så sa han bara ''äsch'' och gick där ifrån. Jag blev inte glad då kan jag säga, pratade inte med han på ett bra tag.
Men han är väldigt orättvis, får leva med det. Finns egentligen ingen jättebra lärare på skolan, så vad ska man göra?

Ska läsa lite nu och sen sova, håller på att dö här.

Nighty!



Skrev ju inte lite idag om jag säger så, det där är inte ens hälften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0