Inget speciellt att skriva

Men tjenare! Vilket fint väder vi har va? Eller det kanske bara är här som det regnar och har sig, usch.
Har inte hänt någonting speciellt idag, fick sluta lite tidigare för att hinna med bussen hem men det handlade om kanske tio minuter så det är liksom ingenting. Var bara bild ändå, som jag suger i.

Har prov imorgon också, vet inte hur jag ska träna på det egentligen, kan allt nästan. Det har jag visserligen sagt innan varje prov, och vissa av dem har gått skit så jag tar tillbaka det där.. Men det går väl bra!


Så tråkigt att blogga när det inte finns något att skriva om. Orka berätta om ''Min vardag'' hela tiden, tråkigt ju.



Tokio Hoteltröja och jeanstights. Har inte haft jeanstights på länge och damn vad stel man blir! Skönare med slappa byxor, det kör jag nog på imorgon! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0