Leopard

Har inte berättat något vad jag köpte igår kom jag på. Det är ingenting jag orkar ta kort på eller något.
Av någon anledning så kom jag hem med bara leopardmönstrade kläder. De har äntligen öppnat en helt ny affär i Örebro som heter New Yorker, har ni varit där inne någon gång? Det finns fett snygga kläder där ! Som tur var så klarade jag av att hålla mig ifrån att köpa upp alla mina pengar. Så det blev en leopardmönstrad bh. Efter det så köpte jag en leopardmönstrad bikini. Fast bikinin var faktiskt jättesnygg ! Äntligen har jag mer än två bikinis, första gången typ..? ;)


Fick aldrig tag på någon jumpsuit, orkade inte köpa en heller, vill inte köpa upp alla pengar heller. Vill för en gångs skull ha minst 300 kr kvar på mitt kort när jag får nästa barnbidrag. Det har aldrig hänt förut !

Jag hjärta pengar alltså, jag hjärta pengar..

Kommentarer
Postat av: hanna

okej va bra :) nej de var de ja tänkte på, ja bah antingen var det vi eller så måste det va ''hon''

och han och alla hans kompisar e ju bah för mkt -.-

men ja tyckte faktiskt väldigt synd om dig :(



kram hej ses i skolan i morgon, fyyy vad det känns att man måste gå till skolan i morgon -.-

2011-05-01 @ 20:27:46
URL: http://hannategin.blogg.se/
Postat av: liinda;)

Vart dansar du?:)

Jag går på Nerikes dansinstitut!

2011-05-01 @ 22:38:02
URL: http://liindasliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0