Nathalie pratar om breakdaaance

Sitter och kollar när mamma spelar Donkey kong. Börjar faktiskt längta lite tills söndag då det är dansuppvisning. Det är ju många från Frövi som är med och dansar andra danser så hoppas på att få träffa i alla fall Linda där borta! :)
Jag kommer ihåg när jag var mindre, då jag också gick på breakdance. Jag älskade att uppträda, älskade att vara på scenen. Visserligen vart jag nervös och så, men jag lovar er att jag blir mer nervös om vi ska spela en handbollsmatch när en massa folk kollar. Haha, visst låter det knäppt? Men det är väl för att breakdance är någonting jag verkligen gillar, även fast jag inte visar det särskilt bra just nu. Har bara inte kommit in i att jag går på breakdance igen.
Jag hoppas att det är någonting jag kommer fortsätta med i framtiden, eller i alla fall nästa termin. Vill liksom inte tröttna på det.


Vet att det är tråkigt att läsa när det bara står en massa text utan bilder.

Kommentarer
Postat av: liinda

jag tror det är typ 32 nr ! :)

och ja, det blir kul att se dig där borta också på söndag! :D

2011-05-03 @ 19:33:11
URL: http://liindasliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0