Nervös, NU?!

Jag brukar aldrig vara nervös när det gäller att uppträda, men detta är helt obegripligt! Sitter och är jättenervös inför söndag och det är ändå idag och 3 dagar till om jag räknar med söndagen. Vad är detta egentligen? Hatar att vara nervös, haha.

Ska nog kolla på Step Up 3 idag också, eller så får det bli imorgon. Har aldrig sett 1an och 2an men ändå ger jag mig på 3an, haha. Men dem borde inte hänga ihop så mycket så what ever.

Alla från Frövi som ska på dansuppvisningen för att uppträda eller bara kolla, ni måste checka in mig alltså! ;)

haha, det kommer bli kul..


Ph: Det där var på en kryssning har jag för mig med familjen. Tror inte jag gick på breakdance då, för ni ser ju själva hur jag gjorde freeze.. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0