Mmm pizza

Update från soffan.

Sitter just nu i soffan som antagligen kommer vara min bästa vän resten av lördagen. Har kollat på lite filmer, eller jag såg en film som hette tonårsliv. Det var Lindsey Lohan som var med och spelade i den, den var väl bra men lite knäpp.

Har precis ätit pizza och det ska ni veta satt fint i min mage! Hade innan bara ätit frukost så jag funderade massor på vad jag skulle äta ikväll. Men då så ringde farmor och frågade ifall jag ville ha pizza, glad jag blev.

Sitter och kollar på Crocodile Dundee i Los Angeles just nu. Snart blir det dags för Eurovision song contest också. Av de låtarna jag hört så ligger Sverige bra till enligt mig, för de andra sög rätt så mycket.

Nähä, ska väl käka lite pizzasallad nu! HA DET GÖTT HEY!

11-05-14 20:48
Trackback


RSS 2.0