Fucking awesome.

Har haft en fett awesome kväll! Började med att det kom några till mig, orkar inte säga alla. Men det var typ några tjejer och några killar. Då satte vi på She's the man. Kärlek till den filmen! Senare kom Rasse också, trevligt som fan! Vi kollade lite på någon Batman-film men sen stack vi ut och körde någon lek i mörkret. Fett kul! Dock är det lite läskigt när det är mörkt, hehe. Aja, man känner sig säkrare när det är killar med i alla fall, haha..
Folket började dra hemåt mellan 00-02. Då vart det inte lika roligt. Var värsta ös först ju!
Evelin, Pernilla och Mickis slaggade hos mig. Så vi somnade inte förrän vid säkert halv fem. Lite ''kul'' är det också när man vaknar och inte kan somna om och ser att klockan är sju. Sovit i typ 3 timmar. Blir nog inte långvarit ikväll inte!

Fan ska jag göra nu då? Nu är jag hemma själv igen. Hatar't! Gillar inte att vara hemma helt själv. Men får väl typ lägga mig och kolla på en film eller något. Alla lämnade kvar sitt godis här så jag har en full skål hemma. Vill dem att jag ska bli tjock eller?! Hehe.




Har inte hittat min helvetes sladd än. PANIK.SE!!!!!!!




Syns inte alls bra. Fin klass jag har va? ♥
 
11-10-15 11:00
Trackback


RSS 2.0