Igår.



Fett rolig kväll jag hade igår!
Jag och Matilda drog in på lite bio, det blev What's your number. Den var väl egentligen helt okej, lite rolig och sådär, sevärd! Dock så var själva biosalongen rätt så otroligt dålig. Det började med att det vart något fel så att det vart något stort streck i mitten av skärmen så då såg man ingenting knappt. Sen så var biosalongen jätteliten, 5 rader hade den bara. & popcornen smakade ingenting. Haha, problems problems problems..
Det roligaste var nog efteråt när vi satt inne vid resecentrum och väntade på pappa. Vi hade köpt en dricka från bion, och gissa vem som råkar välta den så att bordet vart helt täckt med dricka? Jo, jag.. Vem annars? Tyckte dock inte det var något pinsamt, det var roligt som in i helvete istället. Vi tog bara en tidning och täckte över det, sen slängde vi den och sprang därifrån. Höll på att garva ihjäl mig asså..

Ska dra till jobbet nu, kommer somna där! Slutar ett idag så känner rätt så jävla skönt!

PUSSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0