Skapligt sliten..?

Vaknade för en stund sen med träningsverk i hela benen, blåslagna knän och mascara ner till kinden.Men allt var så jävla värt det! Hade grymt kul igår. Vi vann en match, kom lika en och förlorade resten. Vart skapligt förbannad där ett tag när vi bara förlorade hela tiden. Kan säga att det blev räääätt så mycket svordomar.. ;)

Har legat och kollat på Prison Break ett tag nu. Jag tror att jag ska fortsätta göra det tills mamma och pappa kommer hem igen. Orkar verkligen inte göra någonting. Jag måste duscha ocksåååå!!! Vet ni hur äcklig jag känner mig?!?! Ska nog gå in i duschen nu så att ingen dör när dem kommer hem. Vi ska till mormor och äta idag också så kanske är bäst att hoppa in i duschen.




Jag kommer lägga in bilderna lite senare, sen kommer vissa av dem kanske komma upp på bloggen. PUSSEN! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0