Världens längsta vecka.

Den här veckan har gått riktigt sakta!
Det är första gången sedan jag började 9an som jag tycker att veckan gått äckligt sakta. Men det känns som att det var himla längesen det var måndag! Tror det är för att efter denna skolvecka så blir det prao i två veckor och efter det höstlov. Så det blir tre veckors ledighet egentligen, någonting att se fram emot! Dock måste jag gå upp lika tidigt nu och sluta senare nu när jag ska praoa. Det ser jag nog inte fram emot.

Har fortfarande inte hittat sladden till kameran. Hade tagit bilder som jag hade tänkt att ha med i ett par inlägg men det går inte nu. Hatar bildlösa inlägg. Får bli några bilder på vintern istället! Det duger väl? :)

Nu ska jag sussa tror jag. Puss & godnatt!





Den översta bilden är från 2011, resten är från  2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0