Disco

Känns så otroligt skönt att komma hem. Både jag och Misty var helt slut efter strapatsen som gick jättebra. Misty var hur duktig som helst, älskar henne. Fast någonting jag störde mig jävligt hårt på när den var en idiot bakom oss som gick och klankade ner på min och Matildas hundar. Min hund var tydligen en råtta och Matildas ett lamm.. Ehh, okej..? Jaha, och du såg ut som en apa var det ja! Nämnde även att Misty inte hade fått någon frukost och hon äter sådana som dem, så skulle nog passa mig om jag var dem. ;)

Ikväll blir det disco! Våran klass som håller i det. Vi ska träffas där borta halv fem så det är inte långt kvar. Börjar fixa mig typ en timme tidigare eller något. Nu ska jag ta det luuugnt och inte gå någonting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0