Går väl till skitskolan imorgon.

Får vara glad att jag inte mår lika dåligt som jag gjorde igår. Av någon dum anledning kläckte jag ur mig för en av lärarna på skolan när jag ringde och sjukanmälde mig att jag kommer imorgon. Hur dumt är inte det på en skala? Kanske inte alls mår bra imorgon, då måste jag säkert sjukanmäla igen. Suck. Men tror nog att jag ska må bättre imorgon i alla fall. Annars kan jag väl komma efter idrotten eller någonting, typ försova mig eller något. Hehe, okej nej det ska jag inte.


Tänker inte sova nu. Är typ inge trött så det är inte värt att ens försöka sova. Imorgon är ändå sista dagen innan helg så jag bryr mig inte om jag är trött då eller inte. Nu ska jag typ göra något, vet inte vad. Ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0