Hej, jag är ett särbarn tydligen.

Asså gud ! Har varit lite bizziii ett par dagar nu. Fullt med läxor och prov. Bröt ihop idag när vi hade svenska prov. Eller okej, jag bröt inte ihop, men det var vad läraren tyckte. Så hon kom till mig, satte sig på huk och talade lugnande till mig som om jag vore något jävla sär (inget fel på sär-barn, men det är inte jag). ''Ta med bara lugnt så kommer det gå bra, det är bara ett prov. Jag ser att du blir stressad, men det är bara ett prov så ta det lugnt.'' Eh, okej ? Det blev inte alls bättre för det, ville typ bara slänga allt jag hade på mitt bord och typ springa ut från klassrummet. Dock gjorde jag aldrig det som tur var, skulle ha känts väldigt pinsamt ändå.


För att vara snäll nu när jag inte har bloggat på ett tag så kommer jag att ha en liten frågestund på bloggen. Ni kommer kunna ställa frågor i alla fall resten av veckan. Alltså tills jag ser att jag har tillräckligt med frågor för att det inte ska bli pinsamt sen när jag ska svara på dem. Hatar när jag inte får några frågor, känner mig rätt så sämst så.

Inlägget där ni kommer kunna ställa frågor kommer i nästa inlägg, idag skulle jag tro. Håll utkik, jag vill att ni ska ställa frågoooor, då är ni awesome !! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0