Nya kläder.

Funderar på att spendera min nästan månadspeng som jag får på måndag på lite kläder. Känns att det behövs då jag inte varit inne i stan på år och dagar känns det som. Skulle behöva ett par nya jean i alla fall, det är ett måste! Har knappt inga alls känns det som. Även en tjocktröja med dragkedja behöver jag också, använder alltid samma tröja och det känns ibland lite äckligt.

Detta är lite av vad jag tänkt köpa.


49.50 :-

99 :-

99 :-

199 :-

149 :-

Allt är från H&M.


Dock tänker jag inte köpa allt då det kommer gå över 500-lappen. Vill inte överskrida det, känns för ''onödigt''. Får bli sen när jag samlat ihop pengar till det jag samlat till. Då jävlar kommer jag spendera pengar som fan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0