Plugg



____________________________________________________________________________________________________________________________

Det är så där det ser ut just nu. Känns som jag gjort en hel hög med läxor. Ändå har jag flera kvar. De läxor jag gjort är kemi, hemkunskap och biologi. Inte alls mycket, jag vet. De läxor jag kvar är mattediagnos, tyska och träna till matteprovet. Känns som massor! Får göra läxor imorgon också.
Har som maximum (säger man så?) att bara göra tre läxor per dag. Annars (om jag känner mig rätt) så kommer jag sitta med läxor hela dagen, vilket jag inte vill.

Nu ska jag berömma mig själv med att äta lite köttfärsgratäng när Idol börjar. Det lönar sig att plugga! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0