Sjön.

Nu är det såhär att jag ska slagga i stugan inatt så det kommer inte bli några fler inlägg idag, kanske inte imorgon heller. Då ska jag brumma iväg till Matilda och sova där. Vi kommer vara själva hemma, plus några andra har jag för mig. Blir trevligt, jag har redan bestämt vad vi ska äta också. Vad var det nu Matilda? Kommer inte ihåg, hihihihi.

Kanske blir ett snabbt inlägg imorgon om jag hinner, måste typ duscha och så innan jag drar iväg.


Bild från när jag gick i sexan. Kommer ihåg att det där var min favoritbild på mig själv. Haha, den ser väl inte så himla bra ut tycker jag.

 

 

 

Slänger nog in tidinställt om jag hinner.


Kommentarer
Postat av: Caroline ||Foto||

Sv. Samma här :)



vad ska du göra i helgen?

2011-09-02 @ 18:21:11
URL: http://kamerablixtrar.blogg.se/
Postat av: M*

trevlig helg :)!

2011-09-02 @ 22:31:10
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0