Hemma själv

Heeeey!

Kom hem från sjön för snart en timme sen. Jag sov där inatt för jag ville inte sova hemma själv efter att ha sett Paranormal Activity med Viola. Haha! Den var knappt läskig ändå, men när det väl hände någonting i den så var det lite småläskigt. Så då kunde jag lika gärna följa med ut på sjön. Men jag orkade inte sova kvar där en natt till så idag blir jag ensam hemma hela natten, hur ska det gå?! Närå, jag är modig! ;)

Har laddat upp med lite filmer som jag ska se på. Har blivit en riktig filmnörd. Ikväll hade jag tänkt att se på Warrior och Born to race. Båda två verkar riktigt bra faktiskt. Igår så kollade jag på Finding Neverland och Like crazy. Finding Neverland var grym! Hade inte förväntat mig någonting annat med Johnny Depp i huvudrollen. Den blev lite sorglig mot slutet, tror det blev sorgligare än vad det egentligen var bara för att Depp var med. Den kan jag tänka mig att se flera gånger! Like crazy var dock inge bra. Den var långtråkig as fuck.



Ska ta någonting att äta nu. Blir väl hamburgare som vanligt. Alltid samma sak när jag är hemma själv, och den blir alltid lika bränd, haha!
 
12-04-14 13:31
Trackback


RSS 2.0