I will be your guardian when all is crumbling

Jag tror att jag ska ta en bloggpaus nästa gång jag är lack.. Inlägget jag skrev igår kväll kommer jag ta bort. Vill inte ha en massa negativa inlägg här hela tiden bara för att jag är på dåligt humör. Men jag förstår mig ändå. Min iPhone är fortfarande sönder och jag måste ha morfars gamla. Att gå från iPhone till en gammal Ericsson känns ju inte speciellt bra. Men whatever, den får duga så länge! Men nu får det vara slutsnackat om min iPhone, har blivit alldeles för mycket snack om den den här veckan känner jag.


Imorgon ska niorna dra till Stockholm. Bussen går från skolan redan vid 5.45 så jag måste gå upp skapligt tidigt. Runt fyra hade jag tänkt mig. Om sex timmar alltså, blir trött bara jag tänker på det. Får väl snarra lite i bussen om jag är jättetrött. Måste nog duscha imorgon innan också. Glömde göra det idag så luktar jättegott känner jag. Mums!



Ska kolla på lite One tree hill nu, var alldeles för längesen! Nattiiiii.

Kommentarer
Postat av: tjejernaofsweden

Hejhej! Super söt blogg! Skulle vara schysst om du/ni kunde säga vad ni tycker om våran blogg/design? Massa kärlek från oss

2012-04-24 @ 19:50:11
URL: http://tjejernaofsweden.blogg.se/
Postat av: hannategin

HAHAH du skulle hört hur hon lät sen !!!! xD xD

Ett väldigt starkt G!! :D super nöjd, för jag trodde verkligen att jag skulle IG eheheh ^^

2012-04-27 @ 07:07:23
URL: http://hannategin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0