Min älskling fungerar igen!

Vet inte ifall jag ska skratta eller gråta just nu. Vill skratta för att mina kära föräldrar lämnade in min iPhone på lagning igår så nu funkar den igen! Är fett lycklig. Nu känner jag mig hel igen, hah. Men vill gråta för att jag börjar bli förkyld, hur drygt? Valborg på måndag och bilträff i fellingsbro på tisdag. Får hoppas på att jag inte är förkyld då.

Var tvungen att sova ute i stugan inatt. Men idag så ville jag sova hemma. Kan inte sova i stugan mer än en natt. Känner mig typ instängd, ingen dusch, inget varmvatten, ingen TV, INGEN DATOR. Panik. Så ikväll ska jag ligga och chilla framför tvn. Något annat har jag inte planerat.


Måste försöka städa färdigt på mitt rum nu. Ser förjävligt ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0